2014. május 6., kedd

Kérastase Elixir Ultime

Kérastase Elixir Ultime
Hajolaj



 L'Oréal Kérastase termék családjába tartozó hajolaj puhává,légiesen könnyűvé és selymes tapintásúvá varázsolja a hajat rövid időn belül.Sokoldalúan használható: Hajmosás előtt is belemasszírozhatjuk a hajba, hajszárítás előtt a törölköző száraz hajunkra is rátehetjük, harmadik opcióként hajszárítást követően is felvihetjük a hajunkra. Ha éppen úgy tartja kedvünk mind hármat is megcsinálhatjuk. Az elixírből elég 1-2 nyomásnyi (hajmennyiségtől függően, mert 1 nyomással elég sok termék jön ki a tubusból, és ezzel már csodálatossá varázsolhatjuk a hajunkat. 
125ml (50ml is van belőle) az elixír, amit L'Oréal szaküzletekben vagy interneten lehet megvenni 8000ft körüli áron. Az ára elég borsos, de ha a hajunk rászorul az ápolásra, akkor egy kis befektetésért cserébe a hajunk az ékszerünké válhat. 

A képek szerintem magukért beszélnek!




Anna

6 megjegyzés:

  1. Ohh :D A Hajasban nekem is ezzel kenték a hajam és wow valami hihetetlen. Amint lesz felesleges 8000rem rá megveszem *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg csoda ez a termék, de az ára tényleg borsos sajnos!:)

      Törlés
  2. Szia!:) Tanácsot szeretnék tőled kérni. Nagyon nagyon nagyon hullik a hajam. Ha végighúzom rajta a kezemet akkor általában 2-3 szál már ki jön. Hajmosásnál is nagyon sok jön. Természetes sampont használok, mert úgy vettem észre a hajam nem bírja a többit. Használok egy természetes hajelixírt, de eddig nem sok változás történt. Van valami tipped?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálhatnád a ricinus olajat, igaz én nem hajhullásra használtam, hanem a hajam rendbe tételéhez, hogy ne legyen szálkás, de szerintem hajhullásra is jó lenne. Vagy ha ez a megoldás nem igazán csábít, akkor próbálj ki házi pakolásokat!:)

      Törlés
    2. Cassie : A Bánfi sampon, balzsam(?) és hajszeszt ajánlom hajhullásra. :)

      Törlés
  3. Én ideiglenesen nyáron a Hajasban dolgoztam tanulóként csak nem Budapesten hanem Pécsett.Szüleim miatt mivel anyum ott körmös...Én is ajánlom mindenkinek én már kipróbáltam! Az ára viszont téynleg elég drága :( És sajnos kb mindenhol ezenaz áron kapod meg :( !!! #

    VálaszTörlés