2014. április 18., péntek

MAKEUP REVOLUTION LONDON REDEMPTION PALETTE MATTE BRIGHTS


  
Mindig is szerettem volna egy vadító, élénk színekből álló palettát. Nemrégiben  rátaláltam a Makeup Revolution márkára, ahol jó áron lehet palettákat venni. A PinkPandától rendeltem meg ezt a palettát. A csomagolásban is nézegettem, hogy milyen gyönyörű színek vannak benne, és rögtön felkeltette az érdeklődésemet. Már az elején lelövöm a poént, és elmondom, hogy sajnálatos módon nekem ez a paletta egy kicsit csalódást okozott. Nem azt mondom, hogy rossz ez a paletta, mert a képeken erőteljesek a színek, de építgetni kell ahhoz, hogy élénk színt kapjunk. Ahelyett, hogy én beszélek inkább nézzük a képeket!


Csomagolás: Egyszerű és jól átlátható. Mivel plasztik felülettel látták el a paletta tetején, ezért ki sem kell nyitnunk ahhoz, hogy a színeket lássuk. Nem mellesleg jól záródik.

Színek/Pigmentáltság: Ami a színeket illeti, amikor rájuk nézünk gyönyörűek, élénkek, vad színek. Ahogy a nevében is látjuk 12 matt szín található a palettában. A pigmentáltságuk már kevésbé lenyűgöző, egy kicsit többet vártam volna, de építve már elérhetjük azt az élénkséget, amire vágyunk. Alappal a színek intenzívebbek, de anélkül sajnos alig látszanak. A 12 színből 2 teljesen használhatatlan, mert alappal vagy anélkül sem látszanak. A fekete ponttal megjelölt két színre gondolok. A többi szín viszont jól pigmentált.




Ár: Egyáltalán nem drága paletta, 1890Ft-ért rendeltem a PinkPandától.



A swatchon látszik, hogy a világos kék(balról a harmadik), és a púder szín(balról a kilencedik, a citromsárga és a sötétzöld között) nem is látszik, de a többi szín nagyon szép.

Ha bármi kérdésed van, írj megjegyzést!

Anna 

4 megjegyzés:

  1. Ezzel a palettával csinálsz majd valami sminket?:) Nagyon szép paletta :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen fogok csinálni, és akkor frissítem is majd a posztot a sminkkel!:)

      Törlés
  2. én most vettem észre :O ez a paletta a sleek ultra mattes v1 brights palettának a másolata :D pont tegnap rendeltem meg a PinkPandától az Iconic 1, 2, és 3-as palettával együtt :) a sleek paletta esetében az a két szín is elég pigmentált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok revolution paletta más palettáknak a másolata, amikhez olcsóbban juthatsz hozzá, mint az eredetikhez!:)

      Törlés