2013. április 12., péntek

DIY - Gyöngyös karkötő





 DIY - Karkötő gyöngyökkel


 HALIHOOO! 

Ma is egy DIY posztot olvashattok, amiben a régi karkötőmet újítom meg!
Ez egy nagyon egyszerű technika, és nem kell hozzá sok minden.
Ha nektek is van ilyen régi, már nem használt karkötőtök, de mégiscsak megvettétek, szerencsésebb esetben kaptátok vagy újságban találtátok.
A lényeg, hogy ma feldobjuk ezt a régi darabot egy egyszerű trükkel!:)

Ami kell hozzá:

  • régi karkötő (kerek fém)
  • gyöngysor/gyöngyök
  • ragasztó/ragasztópisztoly
  • fonal


2.  A ragasztóval felragasztom a gyöngysort a karkötőre
3.  A gyöngyök közötti részre rátekerem a fonalat. Szerintem érdemes színeset választani, mert azzal jobban fog mutatni.
4.  Többször is körbe tekerhetitek ha szeretnétek, mint én.


KÉSZ!
Már hordhatjátok is!:)

Ha bármi kérdésetek van hozzám, akkor erre az e-mail címre írhattok nekem: followanna2@freemail.hu
Ha a Facebook oldalamra is kíváncsiak vagytok, akkor ezt a linket használjátok: http://www.facebook.com/FollowAnnaBl4ckp4nterz
De ha vagytok olyan bátrak és a YouTube oldalamat is megkuksiznátok, akkor annak ez a címe: http://www.youtube.com/user/bl4ckp4nterZ?feature=mhee

Anna

2 megjegyzés:

  1. Szia Anna. : )
    Talán eddig ez volt a legkreatívabb bejegyzésed a blogodon. Én olvasás után el is készítettem és feldobta rendesen az unalmas karkötőmet. : ) Az a baj, hogy nem raktál fel hozzá képet és így nem tudom mihez hasonlítsam az enyémet. De mindegy. *-* Xxx, Kincső. : *

    VálaszTörlés
  2. :) nagyon ötletes ! Ma már az általam gyártott/ felujitott karkötö volt rajtam:)

    VálaszTörlés