2013. április 9., kedd

Alverde körömerősítő szérum 9ml jojoba gyöngyökkel



Alverde körömerősítő szérum 9ml jojoba gyöngyökkel

 


Erről a termékről tapasztalataim alapján eddig csak jót tudok mondani, pár hónapja vettem a dm-ben (ezt csak ott lehet kapni, ez a dm márkája, mint a Balea) és nagyon megszerettem. Egyszerű használni.
Többször volt műkörmöm, mikor nem volt akkor rágtam a körmömet. Hatalmas szükségem van a körmeim ápolására és erősítésére. SOS jeleket küldtem a drogériában a pult mellett állva, erre ez az alverdés körömerősítő rám kacsintott és azt sugallta vegyem meg. Nem volt egy olcsó termék azt elmondhatom, de olyan szépen nézett rám, hogy nem hagyhattam a boltban. 1200ft körül volt az ára ha jól emlékszem, egy kicsit borsos, ennyit általában nem szoktam hasonló termékekre kiadni, de erre nagyon szükségem volt. 

A használata is igen egyszerű:

  1. A tiszta körmeidre fel kell kenned  és csak várni egy kicsit.
  2.  Miután beszívódott, de egy kevés még maradt a körmeiden, azt masszírozd bele a körmeidbe és a körömágyadba.
  3. Nem kell lemosnod, csak hagyd rajta.
  4. Már jöhet is rá a körömlakk.

Hetente többször is használhatjátok.
Ha nem szeretnétek ennyi pénzt költeni egy körömerősítőre, akkor ajánlom nektek az olíva olajat, ami szintén nagyon jó hatással van a körmeitekre.
Én nagyon megszerettem, és csak ajánlani tudom.


Ha bármi kérdésetek van hozzám, akkor erre az e-mail címre írhattok nekem: followanna2@freemail.hu
Ha a Facebook oldalamra is kíváncsiak vagytok, akkor ezt a linket használjátok: http://www.facebook.com/FollowAnnaBl4ckp4nterz
De ha vagytok olyan bátrak és a YouTube oldalamat is megkuksiznátok, akkor annak ez a címe: http://www.youtube.com/user/bl4ckp4nterZ?feature=mhee

Anna

5 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Nagyon szeretem a videóidat, és szerintem jól is írsz. Nekem is van blogom, szerintem tetszene:

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    Jó olvasgatást!
    Puszi, Az a Lány :*

    VálaszTörlés
  2. Szia Anna! :)
    Én is imádom a videóidat és most már a blogodat is kedvelem. Először szokatlan volt, hogy nem beszélsz hanem írsz, de már nincs vele probléma. Ez a bejegyzés nagyon hasznos volt azok számára akiknek a körme töredezik vagy műköröm után gyengék a körmei. :) Nekem eddig nem volt szükségem ilyen termékekre, de ha szükségem lesz nem is habozok. Gyorsan lekapok egyet a polcról. :) Xxx, Kincső. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kincső!
      Nagyon szépen köszönöm:) Örülök neki, hogy tetszett ez az írásom:)

      Törlés
  3. nagyon imáádom a videóid:) és rég kerestem valami jó körömerősitőt de nem akartam fölöslegesen kidobni sok pénzt ...de nekem ez nagyon bevált :)

    VálaszTörlés