2013. április 14., vasárnap

AlmaChips


Almachips lesz a mai menü, amit megmutatok nektek, hogy hogyan tudtok elkészíteni!
Mint mindig, most is képekkel illusztrálom, hogy könnyebb dolgotok legyen!:D

 
Ami kell hozzá:
  • alma
  • kés
  • tepsi
Elkészítés:
  1. Kiszedtem az alma csumáját, ezt nem muszáj megcsinálnotok, de nekem így szimpibb volt.
  2. Vágjátok fel az almákat szeletekre, próbáljátok meg egyforma vastagságúra válni őket, különben meg fog égni a vékonyabbik fele.
  3. Tegyétek az alma szeleteket a tepsire.
  4. Tegyétek be a sütőbe. 100°C, 20perc. Jobban teszitek, ha folyamatosan figyelitek, és akkor ha kevesebb, vagy több idő kell még neki, akkor azon tudtok változtatni!!!:D
Plusz finomság: Ha szeretnétek még fokozni az ízeket, akkor az alma szeleteket forgassátok meg fahéjas porcukorban. Ha nem vagytok nagy barátságban a fahájjal, akkor a kakaópor sem egy rossz ötlet.

KÉSZ!
Remélem, hogy tetszik nektek, és elkészítitek!:D

Anna

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, tuti elkészítem! :DD

    VálaszTörlés
  2. Szia Anna. :')
    Eddig minden bejegyzésedhez hozzászóltam, szóval ez sem maradhatott el. : D Hasznos volt ez a tipp, tuti elkészítem. *-* Xxx, Kincső.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) köszönöm szépen<3 én meg minden hozzászólásodra válaszoltam :P

      Törlés
  3. Jópofa ötlet, szerintem ki fogom próbálni. :D Egy kis egészséges rágcsa ^^

    VálaszTörlés
  4. Már tegnap megcsináltam! Nagyon finom volt :)
    Köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
  5. elkészítettem és nagyon nagyon nagyon finom lett :)) kösziiii a receptet drága Anna ♥

    VálaszTörlés
  6. elkészítettem és nagyon nagyon finom lett!!! köszi az ötletet Anna :)

    VálaszTörlés