2013. április 14., vasárnap

Vasárnapi pihenés

Gondoltam, hogy miért ne legyen egy vasárnapi külön kiadás?!:D

Ha már itthon pihenek, olvasgatok, és tömöm a fejemet. Kattintgattam egy párat, hát ha valaki kíváncsi rá, hogy mivel töltöm az időmet. Lehet, hogy ti is ezt csináljátok, ebben a csodálatos napsütéses időben.


 Vasárnap délután már ráfér a körmeimre az ápolás, ezért bevetem a Nail Expert Manicure Kétfázisú köröm erősítő lakkomat, és az örök kedvenc Alverde köröm erősítő szérumot jojóba gyöngyökkel.
Nem csak a körmeimnek, hanem a kezeimnek is szükségük van a hidratálásra, ezért a Balea kamillás kéz krémemet kenem rá, hogy puha maradjon. De mit is csináljak, amíg szárad a körömlakkom, hát újságot olvasok. A két kedvencemet a JOY-t és az Instyle-t. Egy kis nassolás sem maradhat ki a vasárnap délutánomból, de azért megmaradtam az egészséges változatnál, és nem csokival tömöm magamat, hanem aszalt alma karikákkal. Nagyon-nagyon finom! :D



Miután rákentem a körmeimre az ápolókat, utána jöhet a körömlakk. Nem szerettem volna semmi feltűnőt választani, vagy színesre kenni a körmeimet, inkább maradtam az egyszerű szürkénél. DE egy apró bibivel találkoztam, méghozzá, hogy nincs szürke körömlakkom. Hát mit is tehettem volna ilyenkor, választhattam volna egy másik körömlakkot. Már be is készítettem egy halvány lilát, de végül csak kitartottam a szürkénél. Ezért megfogtam a fekete és a fehér körömlakkomat és kutyultam belőlük szürkét. Az én körmeimnek mindig egy kicsit különlegesnek kell lenniük, ezért a hüvelyk ujjamtól világosodik a szürke lakk.

Nagyon jó kedvem van, ezért gondoltam, hogy megcsinálom ezt a posztot, közben pedig az új videómat szerkesztem.

Anna

3 megjegyzés:

  1. Szia Anna. :')
    Nekem a napom is kapcsolódott a körmözéssel. Ugyanis kipróbáltam az essence color & go körömlakkját ami a 111-es. Ezt még fokoztam és bekentem mattítóval, beleszerettem. *-* Várom a videót, mikor kerül fel? :) Xxx, Kincső.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) huhh nekem is nagyon tetszenek a mattítós megoldások, néhány körömlakkot annyira feltudnak dobni:)) hát nem tudom pontosan, de nem kell sokat várni rá:) (kedd, szerda körül, fent lesz szerintem)

      Törlés