2014. április 12., szombat

L'Oreal Mega Volume Miss Manga Szempillaspirál

ÚJ SZERELMEM!

Szerintem mindenki tisztában van vele, hogy ezen a hétvégén (április 11-13) vannak a Glamour napok! Bizony én becsábultam a dm-ben, és egy rég kiszemelt szempillaspirált tudhatok most már magaménak! 



Csomagolás: Nekem nagyon tetszik. Egyszerű, és nagyszerű. 10/10




Kefe: Nincs túl nagy szemem, és még csuklyás is ezért ha nem figyelek, vagy túl nagy a spirál keféje könnyen össze tudom magam kenni vele. Ennél a spirálnál ez szóba sem jött. Első használatra, maszatolás nélkül felvittem a krémet a pilláimra. Nagyon flexibilis, könnyen mozog. Nekem nagyon bejött! A sörték sűrűn vannak, a rövid és a hosszú sörték váltakoznak, így könnyen szét tudjuk választani a pillákat. 10/10



Formula: Igazi fekete színű pillákat varázsolhatunk magunknak a spirállal. Dúsító, hosszító szempillaspirálként árulják, és az én pilláimon pont olyan hatást érhetek el vele. 10/10

Egyéb: A Glamour napok alkalmával fele áron jutottam hozzá, de az eredeti ára 2990 Ft. 



Én csak ajánlani tudom, nekem nagyon bevált!:)


Anna

12 megjegyzés:

  1. Úúú, ez nagyon tetszik! *-* rohanok is a dm-be! :D

    VálaszTörlés
  2. De jó*-* Kipróbálom:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik:)
      Miért linkeled be mindig a blogodat, ha megjegyzést írsz valamelyik oldalamra?o.O

      Törlés
  3. Anna az utolsó előtti képen.. jól látom h elvan törve a szempillaspirál? xd

    VálaszTörlés
  4. Hűű,milyen szép pillákat varázsol!^^❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, nem véletlen ő az új kedvenc :DD

      Törlés
  5. ezt én is megvettem =D egyszerűen imádooooom *.*

    VálaszTörlés