2014. április 16., szerda

DIY - Krétarúzs


Anna

17 megjegyzés:

  1. köszönjük! nagyon jó lehet! Amúgy a kréta nem káros? vagy valami? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vettem észre semmi változást a számon ezek miatt!:)

      Törlés
    2. Csak akkor nem káros,hogyha olyan krétát használsz aminek a dobozára rá van írva,hogy nem mérgező! :)

      Törlés
  2. Szia Anna!:) A kókusz olajat és az argán olajat lehet valamivel helyettesíteni?:o Mondjuk ilyen ajakápolóval?:o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálhatod, de azért használtam olajokat, mert azok hidratálnak a legjobban!:)

      Törlés
  3. Szia Anna ! A kókusz olaj helyett lehet használni kókuszzsírt ? :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem lehet,mert ha felolvasztod akkor olyan.(bocsi hogy én válaszoltam)

      Törlés
  4. Nem mindegy milyen krétát használtok, meg kell nézni az össze tevőit, mert van ami káros is lehet! :)

    VálaszTörlés
  5. Megvan a holnapi programom :D Köszii :D <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik és megcsinálod!:)

      Törlés
  6. Szia!
    Ez most nem ide tartozik, de lenne egy kérdésem. Nekem is van egy blogom, de nem tudok rájönni, hogy hogy kell menüpontokat csinálni (mint pl. neked a DIY) Te hogy csináltad? :D Bocsi a nem ide tartozó kérdésért.
    Egyébként tök jó a blogod, és youtube-on is követlek. Annyira imádlak!!! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tervezés menüpont, azon belül az elrendezésnél lesz:)

      Törlés
  7. A kókuszolajat lehet helyettesíteni shea vajjal?

    VálaszTörlés