2014. június 22., vasárnap

OOTD


A mai outfittem nagyon egyszerű, de imádom, mert nagyon kényelmes! Szerelmes vagyok a ruhámba, ami a H&M-ből van. A táskám és a cipőm szintén H&M-es. A farmer dzsekim az espritből van, ami szerintem nagyon jól feldobja ezt az egyszerű fekete maxi ruhát. Estére a kabát helyett egy szürke kardigánt viseltem, szürke cipővel, és ezüst hosszú lógós fülbevalóval, és a nagy táskámat egy kicsit feketére cseréltem. A képen viselt ékszereimet ajándékba kaptam.




Anna 


18 megjegyzés:

  1. Szerintem másik cipővel és/vagy táskával sokkal jobban nézne ki a szett. Nem azért,mert nem tetszenek, de így elég feketének tűnik nekem, és nyáron inkább az élénkebb színek felé húz az ember szíve.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a feketét, és nálam az évszakok és a színek nem függnek egymástól!:)

      Törlés
  2. nagyon csinos a ruhád és az összhatás is csodás. :) nagyon szeretem a blogodat és a videóid. :) <3
    xx
    http://twowaystowear.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini a ruhád! Tényleg nagyon szép vagy! Imádom a blogod is meg a videóidat is! (:

    VálaszTörlés
  4. Tök jól néz ki a szerkód :) Dorina

    VálaszTörlés