2014. március 26., szerda

OOTD

Azt hiszem még nem volt a blogon outfit-ről bejegyzés, úgyhogy most úgy érzem eljött az alkalom, hogy ilyet is csináljak!:)


Felső: H&M, 3000ft. Kiárusításkor szeretem a napokban, esetleg ha bekukkantotok egy h&m-ben még ti is találhattok egy-két gyöngyszemet!:)

Nadrág: Forever21, 7euro (kb. 2100ft). Nem rég voltam Bécsben, és akkor sikerült megkaparintanom ezt a nagyon egyszerű, sötétkék farmert. Sajnos elég sok farmerral járok úgy, hogy felveszem egy párszor, és utána kinyúlik, DE ez a farmer valami csoda folytán nem akar velem kiszúrni, és tökéletesen megőrzi a fazonját!

Cipő: H&M, 3990ft. Ezt a cipőt a felsővel együtt kiárusításkor vettem meg, azt hiszem már csak fehér színben árulják, de lehet, hogy egy-két fekete példányt is találhattok. Régi vágyam volt egy ilyen cipő, és mikor besétáltam a H&M-be nem tudtam ellen állni neki!:)











Puszi Anna xo

1 megjegyzés:

  1. Szia Anna:)
    nekem is van egy ugyanilyen cipőm barnába és nagyon imádom:) annyira kényelmes és könnyű benne menni ..(eddig nem nagyon tudtam magassarkúban járni..) ez a cipő egyszerűen fantasztikus♡

    VálaszTörlés