2014. március 9., vasárnap

ISMERJÜK MEG EGYMÁST!

Tamitól kaptam egy meghívást az Ismerjük meg egymást! TAG elkészítésére! Véleményen szerint Tami egy nagyon aranyos, csupa szív lány, akivel a YouTube találkozón volt szerencsém találkozni. A nevére kattintva megnézhetitek a blogját. Elolvastam, amit ő írt magáról, és nagyon megtetszett nekem, szóval nem hagyhattam ki ezt az alkalmat!:) 
Szóval mi is ennek a TAG-nek a lényege?
7 dolgot kell leírni magamról, amit még nem tudtok, aztán ki kell jelölni további 7 bloggerinát, akik szintén elkészíthetik ezt a TAG-et. 7 embert nehéz lesz megjelölnöm, de próbálkozom!:)

VIGYÁZAT! Rengeteg sok "nagyon" szó használata következik!

Eszti: Nagyon aranyos, élettel teli lány. Mindenkire inspirálólag hat. Nincs más szó rá, mint elbűvölő.

Barbi: Volt szerencsém találkozni Barbival, egy nagyon tehetséges, kedves lány, aki nem mellesleg csodaszép sminkeket készít.

Gabi: Nagyon jól lehet hülyéskedni vele, sőt sült krumplit enni (ő biztos tudja mire gondolok).  Emellett nagyon jó videókat készít, sminkeket, és mindig van egy-két hasznos tippje.

Andi: Nagyon cuki lány, egyszerűen imádom a kisugárzását. Erőt ad, és magabiztosságot.


7
TÉNY RÓLAM:

1. IMÁDOM A FAGYIT! Minél különlegesebb annál jobb!

2. Nagyon szeretem az egzotikus különleges ételeket, italokat, ruhákat, hajba való ketyeréket. Minden jöhet, ami különleges, és nem jön szembe velem az utcán.

3. Könnyen ráunok dolgokra, legyen az ruha, smink, cipő, vagy akár a hajszínem. Szeretem a változatosságot. 

4.  Reggelente nem szeretem ha bárki is hozzám szól. Örülök, hogy kimásztam az ágyból, nemhogy tea délutánt tartsunk, és beszélgessünk. Bár ezen mostanában próbálok változtatni, mert egy időben emiatt családi körben pokrócnak is hívtak! :P

5. Képtelen vagyok szoknyába bújni. Jó ha 18 év alatt kétszer volt rajtam szoknya, és akkor lehet, hogy túlzok. Nem szeretem a lábaimat, ebből adódóan inkább eltakarom őket. Pont ugyan ez a helyzet a rövid nadrággal, TÁVOZZ SÁTÁÁÁÁÁÁÁÁÁN!

6. Száraz a bőröm, allergiás vagyok, és ekcémás. Nagyon sok bajom van ezzel, főleg télen, mert sajnos a legfrekventáltabb helyen, az arcomon szokott a legdurvábban kijönni az ekcémám. Piros lesz a bőröm a szemem és a szám körül, ami valljuk be, nem egy szép látvány.

7. Elég sok oldalú ember vagyok. Van egy művészi oldalam. Nagyon szeretek rajzolni, festeni, verseket írni, és néha napján énekelgetni, bár sosem lesz belőlem Mariah Carey, de a fürdőszobában a saját szórakoztatásomra elmegy. Van egy szende, ártatlan, visszahúzódó oldalam, amit leginkább a villamoson szoktam előadni. Lehajtott fejjel sétálok, nézem a gyönyörű macskaköveket az úton, és persze próbálok nem bele menni a szembe jövő emberkékbe. Ne is hagyhatnám ki az örül énemet. Pörgök, vigyorgok, pattogok megállás nélkül, jah és persze fosom a szót. Ahogy a tesi tanárom mondaná: " A kacsa segge hozzád képest semmi!". Ez leginkább a suliban jön elő, és úgy sac-per kábé az életem további 85%-át így élem. 

+1. Fekete-fehéren látom a világot. Vagy fent vagy lent. Nincs köztes út. Vagy nagyon jó kedvem van, vagy nagyon rossz.



Nagyon köszönöm Taminak a felkérést, és remélem az én kiválasztottjaim is eltudják készíteni!

 

Puszi Anna


8 megjegyzés:

  1. Én is ekcémás voltam kicsi koromban, de szerencsére kinőttem belőle. :-) Nekem az allergiám pedig minden tavasszal ki jön. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én félig kinőttem, félig nem, és sajnos a legrosszabb helyen maradt meg, az arcomon :(

      Törlés
    2. Óhh, sajnállak.
      Nekem még annó azt mondta az orvos hogy ez örökre megmarad de a gyógyszertárba vettünk kifejezetten ekcémás bőrre ilyen krémszerű tusfürdőt és attól halványabbak voltak a piros foltok a kezemen. :-)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :) Tartalmas volt :D Imádlak Anna!! <3 Amúgy sajnos nekem is elég száraz bőröm van...:(

    VálaszTörlés