2013. április 26., péntek

Tavaszi sminkek

HALIHOOO!

Tudom, hogy majdnem egy hete nem készítettem új posztot, de nagyon el voltam havazva!
Mielőtt belekezdenék megszeretném köszönni a 100 követőt itt a blogomon!<3

Még sminkes posztot nem készítettem szóval úgy gondoltam, hogy egy ilyet is csinálnék! Ebben kettő sminket fogtok látni képeken, és alattuk a termékek neveit találjátok és a róluk képeket!:D Persze a hozzá tartozó videót is megnézhetitek!:)


Ez az első smink!:)


Termékek:

  • Aden cosmetics szemöldökceruza barna
  • Essence stay natural korrektor 03 soft nude
  • Only you szemhéjfesték paletta (világos rózsaszín, világos barna)
  • Maybelline express kajal fekete szemceruza 33 black
  • She automatic khol kajal fehér szemceruza 02
  • Maybelline the colossal volum express szempillaspirál smoky eyes
  • Avon colortrend rúzs passion
  • Lovely sunny blusher (pirosító) red dance 




 Ez pedig a második smink!:)


Termékek:
  • Aden cosmetics szemöldökceruza barna
  • Essence stay natural korrektor 03 soft nude
  • Pupa szemhéjfesték palette (világos rózsaszín, fehér)
  • Only you szemhéjfesték palette (a két zöldet kevertem)
  • Essence kajal pencil 01 black 
  • Bourjois volume clubbing ultra black szempillaspirál
  • Miss sporty ohh blushed again 001 in bloom
  • Avon colortrend rúzs violet friday

 (erről még nincs fent a videó)

 
Melyik smink tetszik nektek jobban?:)

 

3 megjegyzés:

  1. Szia Anna! :* Most már felraktad a másodikról is a videót szóval nekem azt tetszett jobban. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a sminkek, a rúzsok kifejezetten tetszenek. :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó lett az első:) ha van kedved nézz be a blogomba <3http://barbbeautys.blogspot.hu/

    VálaszTörlés